Öğrenme Yolculuğunda Yeni Adımlar
Sesli-sessiz okuma, metni oyunlaştırma, karakterleri taklit etme, drama, panel, münazara, istasyon yöntemi, tartışma, grup çalışmaları, resimli kartlarla oyun oynama ve yaratma, sunuş-buluş veya araştırma yoluyla öğrenme, gösterip yaptırma, soru-cevap gibi farklı tekniklerle işlenen Türkçe dersinde 6.sınıf öğrencilerimiz, eko-okul çalışmalarını da ön plana alarak Dünya ve Çevre temasının “Dünya Benim” şiirini altı şapkalı öğrenme yöntemi ile kavradı.
Dünya ile ilgili duygularını sevinçli-karamsar-mutlu-endişeli-ümitli dile getiren öğrencilerimiz hayli eğlendi ve rol yeteneklerini geliştirdi. Eko-Okul için pano da hazırlayan çocuklarımız öğrenme yolculuğunda yeni adımlar attı.