Piksel Programı ile Karakter Oluşturma,
2017-2018 Eğitim Öğretim Yılında 6 ve 7. sınıf öğrencilerimiz karma olarak -birinci dönemde STEAM etkinlikleri ile temel düzeyde eğitim alacaklar, ikinci dönem yeteneklerine göre uzmanlık kazanabilecekleri disiplinler arası çalışmalar yapacaklardır. YETMER çalışmalarının içine entegre edilen ve Uzay Kampı ile yürütülen “Geleceğin Kaşifleri” programı kapsamında video konferanslar ve astronomi ile sunumlar da öğrencilerimizin bu yıl yürüteceği çalışmalardan olacaktır.
Mantıksal çıkarımlarda bulunma, varsayımlar üretme becerilerini geliştirebilecekleri Piksel Programı ile karakter oluşturma, matematik ve müzik ile yapılan disiplinler arası örüntü ve ritim çalışması gibi farklı alanlarla zenginleştirilen program öğrencilerimizin ufuklarını genişletmeyi amaçlamaktadır.
Öğrencilerin kendi yetenekleri keşfettiği ve öğretmenlerin bu yetenekleri gözlemleyerek not aldığı YETMER süreci öğrencilerimizi uzmanlık alanlarına her sene bir adım daha yaklaştırmayı hedeflemektedir.